logologo

Navigation
Lipton Zero Sugar
Lipton Zero Mango

Zero Sugar, 100% taste

Wist je dat suiker de grootste zorg is onder consumenten op het gebied van frisdranken? Zo kiest 15% van de consumenten bewust voor een zero sugar frisdrank. En wordt er maar liefst 33% meer Lipton Ice Tea gedronken sinds de introductie van de Lipton Ice Tea Zero range.

Bedien daarom ook de bewuste consument met de suikervrije Lipton varianten. Lekker verfrissend, laag in calorieën, 0% suiker en nog steeds vol van smaak!

Lipton Ice Tea Zero

Meer omzet met Lipton Ice Tea Zero

Zo wordt Lipton Ice Tea Zero vaak gedronken door consumenten die momenteel nog geen Ice Tea drinken evenals de loyale zero consument. Met de Lipton Ice Tea Zero range bereik je daarmee maar liefst twee geheel nieuwe doelgroepen.

En voor als je de rekensom zelf niet al hebt gemaakt, doen wij dit even voor je. Door het toevoegen van Lipton Ice Tea Zero aan jouw menu trek je een grote groep nieuwe consumenten aan. Meer consumenten = meer rotatie van Lipton Ice Tea zero = meer omzet.

Lipton Ice Tea Duurzaam

Better for you & better for the planet

En het goede nieuws houdt niet op! Niet alleen speelt Lipton met Ice Tea Zero in op de behoefte aan minder suiker van de bewuste consument, ook staat duurzaamheid hoog in het vaandel. Met o.a. gerecycled plastic (rPET) & Rainforest Alliance focust Lipton op zowel gezondheid als het milieu.