Complexe puzzels oplossen voor je klanten en voor je team – Maatwerk en vertrouwen

Diyou (36), Team Lead Sales Support

Complexe puzzels oplossen voor je klanten en voor je team – Maatwerk en vertrouwen

Diyou (36), Team Lead Sales Support

Lekkerlander sinds 2008

Na mijn studie vrijetijdsmanagement was het niet makkelijk om iets in die branche te vinden. Via een uitzendbureau kwam ik terecht bij Lekkerland en kon ik aan de slag als assistent van de Finance manager.

Anderhalf jaar later was ik toe aan een volgende uitdaging en kreeg ik de mogelijkheid om intern te solliciteren. Daarop startte ik op de afdeling Account Support als Account Support medewerker. In een team ondersteunen we onze retailklanten, in mijn geval in de sector Tabak- & Rookwaren. Ik heb hier veel geleerd en wilde ook de andere klantensectoren leren kennen. Zo maakte ik mij binnen een ander team de logistieke klanten eigen.

Meedenken over verbeteringen in de organisatie

Ik groeide naar Senior Medewerker als aanspreekpunt binnen het team. Niet veel later ontstond er een vacature voor Manager Sales Support. Samen met mijn andere senior collega’s stelden we een voorstel op voor een andere invulling van die vacature, waarover het management positief was. Zo ontstonden drie vacatures Team Lead Sales Support, waarvan ik er nu een ben.

Als Team Lead werk ik mee, maar heb daarnaast extra verantwoordelijkheden zoals beoordelingsgesprekken met mijn teamleden.

Voor het uitvoeren van deze rol ben ik van drie naar vier dagen werken per week  gegaan. Gelukkig was Lekkerland flexibel met de indeling van de werkdagen. Een keer per maand heb ik een extra dag vrij op vrijdag, dan is mijn jongste zoontje namelijk ook vrij.

„Afwijken van standaardrapportages en initiatief tonen richting de klant.“
Diyou (36) Team lead Sales support

Oplossingen op ieder vlak – intern en extern

Een dag bij Lekkerland ziet er voor mij nooit hetzelfde uit. Natuurlijk beginnen we de ochtend met de standaardrapportages. Vervolgens gaan we als team aan de slag met de diverse vraagstukken en eventuele projecten vanuit de intern en externe klant. We denken voortdurend mee met de klant en bieden ze oplossingen op ieder denkbaar vlak.

Er heerst een open cultuur bij Lekkerland, waardoor je samen met het team en samen met andere afdelingen de meest complexe puzzels kunt oplossen. Om aan de wens van de klant te voldoen, moet je soms afwijken van standaardprocedures en initiatief tonen. En voor dat maatwerk krijg je ontzettend veel waardering en vertrouwen terug. Vanuit Lekkerland als werkgever en vanuit de klant voor wie we het natuurlijk allemaal doen.