logologo

Navigation

Het persoonlijke visitekaartje

Bij Lekkerland draait alles om het zijn van 'Your most convenient partner'. Persoonlijk contact speelt daarbij een grote rol. Onze chauffeurs, zoals Maurice Grosjean, zijn een goed voorbeeld van hoe we dat persoonlijke contact in de praktijk brengen. 
Overdragen levering LL - Joe & The Juice

Persoonlijk contact

“Persoonlijk visitekaartje voor Lekkerland zijn, betekent voor mij dat ik er ten eerste verzorgd uitzie. We krijgen bedrijfskleding en natuurlijk zorg je dat alles schoon en goed representatief is", vertelt Maurice enthousiast. "En bij aankomst bij de klant: vriendelijkheid voorop. Ook al heb je eens een mindere dag, dat hoeft de klant niet te merken. Bij aankomst bij een klant stem ik altijd eerst af, hoe hij het uitgeladen wil hebben. Eerst het vers of eerst de diepvriesproducten? De meeste klanten ken ik inmiddels goed, dus dan weet ik het wel. Dat is het voordeel van het persoonlijke contact. Alles gaat efficiënt en op een volgorde die de klant graag ziet. En altijd netjes, dus: rustig lossen en rekening houden met klanten in de winkel. Vervolgens is het een kwestie van de retouren, zoals de kratjes en karren, goed tellen en noteren. Als ik dan klaar ben, check ik alles altijd goed samen met de klant, zodat de levering correct is en de retouren afgestemd zijn."
Quote Maurice Grosjean
Samen levering LL - Joe & The Juice

Écht contact

Maurice vervolgt: “Meestal kom ik elke week wel bij dezelfde klanten en iedere keer maak ik een praatje. Als het druk is, kan dat heel kort zijn. Zowel de klant als ik zijn natuurlijk ten eerste aan het werk. Maar even contact maken, laten merken dat je iemand ziet, dat is belangrijk. Vooral bij de franchisers tref ik meestal dezelfde mensen. Bij grote ketens is het wat meer afwisselend. Maar ook dan: altijd aardig en met een glimlach.” Maurice vervolgt: “Ik ben een mensenmens en ben van nature amicaal. Het is ook niet voor niks dat ik graag bij Lekkerland werk. Fijne routes, divers werk en veel klantcontact."
 

Verbinding maken

Het is fijn van onze klanten terug te horen dat het persoonlijke contact met onze chauffeurs, zoals Maurice, ervoor zorgt dat zij zich gezien en gewaardeerd voelen. Door deze persoonlijke benadering zijn wij een partner die verder gaat dan alleen leveren, en echte verbinding maakt.